понеділок, 26 січня 2015 р.

Тонке мистецтво бібліотечної журналістики



Як правильно писати новину для преси та онлайн-видань, щоб її надрукували? Як готувати прес-реліз? Для чого він? Фото, як необхідний атрибут новин та прес-релізів. Критерії якісної фотографії та наші помилки при фотографуванні. Як коректно листуватися з редакціями ЗМІ?
Ці та інші питання розглядалися на заході, що пройшов у Кіровоградській центральній міській бібліотеці для бібліотекарів системи, які займаються піаром своїх бібліотек.
Піар-офіс Кіровоградської МЦБС, що складався спочатку з шести бібліотек, розростається поступово на всю міську систему бібліотек.

За 2014 рік завдяки плідній роботі не тільки піар-офісу, а і усіх працівників бібліотечної системи, ми отримали величезні здобутки у сфері бібліотечного піару: 217 статей у пресі, 31 вихід на радіо, 27 виходів на телебаченні та 128 онлайн-виходів. Всього – 403 виходи у ЗМІ за рік!

 Вже учасники не піар-офісу на заході знайомилися з тонким мистецтвом журналістики, з її кухнею, з секретами та нюансами.

 Зустріч закінчилася дискусією «Чому допис іноді не публікують?» . Дописувачі намагалися поставити самих себе на місце редактора та визначали, з яких саме причин вони б не брали статті до публікації. А, знаєте, вийшло цікаво! Причини були найрізноманітніші: неактуальність статті, її безграмотність, об`єм (довгі статті нудно читати!), неякісні фото, або їхня відсутність. Причиною не публікації визнали учасники також те, як написана стаття, або прес-реліз. Якщо допис – нецікавий, велика ймовірність, що стаття не буде опублікована.
Журналістика – це мистецтво, творчість, і до статей, і до фото треба підходити креативно. Такий був висновок нашої журналістської міні-лабораторії.

Немає коментарів:

Дописати коментар