вівторок, 18 квітня 2017 р.

Фотосесія в бібліотеці


Нещодавно відвідала бібліотеку-філію № 14 Кіровоградської МЦБС і потрапила на незвичайну фотосесію «Один день в бібліотеці». Маленькі читачі, учні 2-х, 3-х та 4-х класів з задоволенням виконували ролі сучасних фотомоделей. 


 Ну, і я не гаяла часу. Позували з книгами, на гойдалках та гірці, що на дитячому майданчику біля бібліотеки. Позували біля розквітлих вишневих дерев та біля бібліотеки. Весело було!

 А потім у мене відбулася творча зустріч з маленькими читачами. Я їм розповідала про свій «Веселий алфавіт» та «Веселий англійський алфавіт», повідала історію, як я розпочала читати в чотири рочки, як відвідувала дитиною бібліотеку та гралася з іграшками у бібліотекаря. А ще – загадувала загадки, і переможці отримували солодкі призи від бібліотеки.


Так гарно, так затишно було нам у бібліотеці, наче в родинному колі. На згадку про зустріч презентувала бібліотеці подарунки від автора – дві книги з моїми власними творами та жіночий журнал «Единственная» за квітень цього року. Це був подарунок зі змістом – для усіх читачок бібліотеки, з побажаннями Щастя, Кохання і Краси. Адже саме весною, коли природа розквітає, нам, жінкам, хочеться виглядати привабливо, жіночно та стильно. Мої подарунки, звичайно, зацікавили вчителів та вихователів, що прийшли з дітьми на мою творчу зустріч.

 За щиру гостинність та запрошення на свято я дякую працівникам бібліотеки-філії № 14: завідуючій Олесі Тесцовій та бібліотекарю Оксані Чернецькій


Ірина Хоменко (поетеса та бібліотекар)

Ви читаєте блог Кіровоградської міської централізованої бібліотечної системи

 

Немає коментарів:

Дописати коментар