Як правильно писати новину для преси та
онлайн-видань, щоб її надрукували? Як готувати прес-реліз? Для чого він? Фото,
як необхідний атрибут новин та прес-релізів. Критерії якісної фотографії та
наші помилки при фотографуванні. Як коректно листуватися з редакціями ЗМІ?
Ці та інші питання розглядалися на заході, що
пройшов у Кіровоградській центральній міській бібліотеці для бібліотекарів
системи, які займаються піаром своїх бібліотек.
Піар-офіс Кіровоградської МЦБС, що складався
спочатку з шести бібліотек, розростається поступово на всю міську систему
бібліотек.
За 2014 рік завдяки плідній роботі не тільки
піар-офісу, а і усіх працівників бібліотечної системи, ми отримали величезні
здобутки у сфері бібліотечного піару: 217 статей у пресі, 31 вихід на радіо, 27
виходів на телебаченні та 128 онлайн-виходів. Всього – 403 виходи у ЗМІ за рік!
Вже учасники не піар-офісу на заході знайомилися з тонким мистецтвом
журналістики, з її кухнею, з секретами та нюансами.
Зустріч
закінчилася дискусією «Чому допис іноді не публікують?» . Дописувачі намагалися
поставити самих себе на місце редактора та визначали, з яких саме причин вони б
не брали статті до публікації. А, знаєте, вийшло цікаво! Причини були
найрізноманітніші: неактуальність статті, її безграмотність, об`єм (довгі статті
нудно читати!), неякісні фото, або їхня відсутність. Причиною не публікації визнали
учасники також те, як написана стаття, або прес-реліз. Якщо допис – нецікавий,
велика ймовірність, що стаття не буде опублікована.
Журналістика – це мистецтво, творчість, і до статей,
і до фото треба підходити креативно. Такий був висновок нашої журналістської міні-лабораторії.
(З теоретичним матеріалом «Як писати прес-реліз?»
можна ознайомитися у блозі «Бібліоновачок». Про проект піар-офісів програми "Бібліоміст" читайте тут!)
Ви читаєте блог Кіровоградської міської централізованої бібліотечної системи
Ви читаєте блог Кіровоградської міської централізованої бібліотечної системи
Немає коментарів:
Дописати коментар